Лічка. Випуск #37 Кирило Лазарєв
Лондон, Великобритания Одесса 65000
+44 (20) 8068-5324
Branding
Startups
Wow sites
Web development
Ukraine is a capital of great people!
Please, support Ukrainian suppliers and army

Лічка. Випуск #37 Кирило Лазарєв

25.07.2022 496 5 мин.
5 липня 2022
20:04
Кирилл Соляр
Усім привіт! Сьогодні у нас крутий гість. Й не тільки тому що він мій тьозка)
Люблю компанії з динамічним зростанням й успіхами, але й що саме головне, люблю тих, хто відкритто ділиться своїм досвідом й щиро допомогає загальній індустрії. Це точно можна сказати про нашого сьогоднішнього гостя. Зустрічайте, Кирило Лазарев.
20:07
Кирило, привіт! Зроби пітч читачам, хто ти та й чим займаєшся?
20:48
Кирило Лазарєв
Привіт, по-перше, Лазарєв 🙂

Я власник дизайн-агенціі Lazarev., та стартапу Upfeed. Мабуть, як і кожен українець, в день я займаюсь основним бізнесом - роблю світ трошки кращим через продуманий досвід користувача (user experience) для стартапів. Вночі роблю все для наближення кінця війни із рашкою.
20:52
Кирилл Соляр
Чудово. Про війну хоч не хоч а ще поговоримо. А почати хочеться з позитивного. Ваш сайт недавно виграв Веббі. Моі вітання. Ти особисти нагороду отримував? Я бачив відео з твоїм спічем у підтримку України на нагородженні. Як там взагалі була атмосфера?
6 липня 2022
05:44
Кирило Лазарєв
Атмосфера, що все можливо. Відправляючи наш корпоративний сайт на нагороду такого рівня, ми, відверто, не розраховували на перемогу. Бо коли тягаєшься із Spotify, Hello Monday та Apple, за замовченням розумієш шо шансів мало. Тому, коли стоячи на сцені, я дивився на справжніх селебріті як Гордон Рамзі та Деймон Джон, розумів що якщо маленька студія із Києва змогла - то кожен зможе. На справді наша перемога, то справжня перемога України, та українського комюніті. Бо коли тебе шортлістять із 10тис відправлених робіт — далі вирішує публічне голосування. Ми отримали нереальну підтримку дизайн-комюніті та лідерів думок із сотнями та мільйонами підписників. І знаєш що, я знаю з десяток крутих українських дизайн-студій які змогли б отримати цю нагороду, які, мабудь, як і ми 7 років до цього думали, що ще не дотягуємо. Дотягуємо, точно дотягуємо :)
20:33
Кирилл Соляр
Кайф! У більшості митців є синдром самозванця. Тіпа «Ми ще не достатньо круті, щоб подаватись». У нас й самих така штука була. Зробили кльовий сайтік у 2017му й не подали його з тим самим комплексом. А через рік все ж таки подали й нагородки отримали. Сподіваюсь, ця історія надихне як можна більше українських (й не тільки!) агенцій замахуватись на більше.
20:34
Пройшло ще не багато часу, але які вже зараз баачиш результати від цієї перемоги? До вас почало надходити сильно більше трафіку, запитів на ваші послуги?
22:01
Кирило Лазарєв
Сто відсотків, починаючи із нетворкінгу на афтерпаті та знайомством із засновниками справді великих агенцій, до сейзл дзвінків, на яких клієнти буквально кажуть— «Ми знайшли вас на веббі, ваш сайт є зразком того що б ми хотіли бачити у себе».

Якщо я був би читачем твого блогу — подумав би, що так не буває і чувак просто вийобується. Але, виявляється, буває я і сам, насправді, в шоці.

Історично, ми як агенція працювали на апворку, і не займались будь-якими іншими каналами залучення клієнтів, але в кінці минулого року остаточно зрозуміли, що як UX агенція цей канал вичерпано, і далі потрібно або будувати брендінг, моушн, девелопмент департаменти, або залишатись в своїй спеціалізації і шукати нові шляхи залучення клієнтів.

Зараз ми паралельно працюємо над дріблом, біхансом, лістингами, пінтерестом, ррс, лінкедін аутрічем та smm. Нагороди, поки найдієвіший.

Саме тут час вставити скріншот із нашим трафіком на сайт із similar web ;)
7 липня 2022
01:32
Кирилл Соляр
Навіщо із сімілар веб, краще зроби скрін з аналітики)))
01:40
Говорити про успіх приємно й надихає. Але більш практичним й дієвим для читачів буде пошерити досвід. Ти перелічив багато каналів. Давай про них й поговоримо.

Ми зі свого боку, наприклад, любимо Біхенс за розгорнутість кейсів там, але розчаровані в ньому, як у лідген каналі. Там скоріш дизайнерам хедхантери напишуть, ніж клієнт скине серйозний запит. Інша справа з дріблом. Він переповнений фіктивними шотіками не реальних проектів, але там й купа клієнтів. Ми вирішили зараз переорієнтуватись туди замість Ве.

Якщо відокремити нагороди, яких результатів вже вдалось досягти на дрібл та біханс? Та які канали взагалі бачиш перспективними для вас?
07:05
Кирило Лазарєв
Біханс працює тільки якщо ви виграєте бейджі та проєкт попадає в підбірки, ми отримали підвищення запитів один із яких був YC-funded стартап, коли отримали featured.

Дрібл трохи інша матерія, там рулить лонгтерм і консистентність. Запускаючи дрібл ми спілкувались із старожилами і всі казали як один — раніше підписки летіли в десятки і сотні разів швидше ніж зараз. Зараз дизайнер бачить один цікавий шот і не підписується на вас, тому задача постійно бути в топі. Так він подумає — «здається кльові чуваки» і тільки потім поставить свій лайк.


Якщо правильно робити теги, ваш шот буде попадати в топ по популярних запросах через search, звідки ви будете постійно отримувати трафік. Також дрібл кльово індексується гуглом, тому можно відносно дешево отримати цікаві ключовикі. А щоб попасти в топ по ключавикам потрібно отримувати підписників які відразу добряче пролайкають ваш шот.


Вибір каналу залежить від розміру команди яка займається маркетингом агенції в цілому, бо на кожен із каналів потрібна команда, яка займається їм фултайм, по-іншому в нас не вийшло, я пробував.

Лінкедін вважаю найперспективнішим зараз, який зростає за рахунок контенту, та з якого ми отримуємо клієнтів через аутріч. Він самий молодий в нас, але перші результати почали з’являтись вже після трьох тижнів роботи. Це найскладніший канал для запуску, проте найєфективніший.

Для нас все складається в єдину систему:
1. Закінчити проект та попросили фідбек у клієнта (clutch)
2. Зробили кейс(біханс+сайт+pinterest)
3. Нарізали на шоти (дрібл)
4. Запостили анонс та промоутнули пости (фб+інст)
5. Задаптували пункти 1-4 для лінкеду.
6. Повели трафік на кейс по ппс.
7. Пройшли до нового кейсу.

Знаєш, якщо відверто, відчувши як змінюються продажі коли тебе вже знають, я вирішив бути контент-продакшн студією. Потрібно постійно розказувати про себе, навіть ящко здається, що то банальщина, бо звертаються до тих про кого чули. Жаль, я не зрозумів таку просту істину раніше, міг би пришвидшити свій ріст.
12:59
Кирилл Соляр
Згоден! Перелічені 7 пунктів є основою для зростання дизайн (або веб, або маркетинг) агенції. Створюєш кейс —> промоутиш його всюди —> отримуєш більше нових і якісних лідів —> продаєш й створюєш ще більш крутий кейс. Єдиний нюанс в тому, що насамперед це качає саме інбаунд продажі. А у інбаунді твоя команда залежить від того, прийде чи ні достатня кількість лідів. Ми наприклад 6 років живемо лише з інбаунду й лише у цьому році прийняли рішення ще почати розвивати аутбаунд паралельно. Яка в тебе стратегія розвитку?
У площині пропорції outbound/inbound й в цілому в площині спеціалізації й позиціонування компанії. Ви плануєте зростати як дизайн агенція, чи уходити в свої продукти, розширяти аутсорс розробку більш крупних проектів, тощо?
8 липня 2022
21:09
Кирилл Соляр
Та й загалом яке саме у вас позиціонування зараз? Давай то прояснимо й далі читачам буде легше зрозуміти хід планів по тмоу чи іншому каналу, які ми далі будемо обговорювати тут
9 липня 2022
18:46
Кирило Лазарєв
Ми займаємось user-experience дизайном у web3, saas, fintech нішах, працюємо з проєктами від рісорчу та роадмап планінгу до релізу та апдейтів продукту в майбутньому.

Фактично ми заміняємо для клієнта продуктову дизайн-команду. Найкраще це працює із СТО-фаундерами, які вже мають девів і хочуть забустити ріст продукта через зрозумілий UX.


Чим більш вузьке позиціонування - тим легше знаходити клієнтів та чарджити більше. Тому з кожним роком ми все більше відкидаємо наших сервісів та напрямків, а не до додаємо. Коли у людини болить живіт, треба йти до гастроєнтеролога, а не до лора.

Із 50+ людей в команді, у нас немає своїх розробників крім webflow, але його у нас збирають дизайнери із розумінням фронту, то я їх за дизайнерів і вважаю 🙂

В цілому, я будую найбільшу в Україні дизайн-агенцію та дивлюсь на web3 індустрію, бо це не про біткоїни та нфт маркетплейси, а про новий спосіб передачі інформації. Десь в гаражі, скоріж жа все, зараз роблять новий фейсбук а через 5-10 років всі переїдуть на нові платформи, тому чим більше проектів зробимо тим більша буде єкспертиза, щоб, можливо, зробити позиціонування більш вузьким і фокосуватись тільки на цьому.

Тепер давай про inbound vs outbound.

Для компанії важливо обирати канали продажів які можливо скейлити. Саме тому ми почати із апворку, бо там можливо відносно точно спрогнозувати кількість контрактів в залежності від рейта із яким ти подаєшься на заявки. Так по рейту 35 ми закливали 6-7 контрактів на місяць, із 50 це 3 клієнта, 70+ 1-2 діли. І як би по-різному ми не тестували способи презентацій та силь переговорів, більше дизайн-онлі проектів витащити ми звідти не змогли.

Тому зараз стратегія полягає в комбінації двох факторів -- створення контенту який ми дістрибютимо по різних платформах та outbound через лінкедін по нашій цільовій.
Окрім фільтрів в лінкедіні ми мониторимо анонси про фандінг в стартапів, потім шукаємо фаундерів та коннектимось із ними - вони бачать наш контент - профіт.
22:28
Кирилл Соляр
«Чим більш вузьке позиціонування - тим легше знаходити клієнтів та чарджити більше. Тому з кожним роком ми все більше відкидаємо наших сервісів та напрямків, а не до додаємо.» — лайк! Це не дуже очевидна теза, але дієва. Питання в іншому. Дивись, зазвичай вузька спеціалізація це синонім невеликого колективу. Часто це квартирна банда на кілька десятків фахівців, іноді більш велика компанія на кіллька сотень людей. Але не ентерпрайз корпорація з десятками тисяч кадрів й мільярдними проектами.

Що таке в твоєму уявленні «найбільша дизайн агенція України»? Який ти бачиш ліміт у розвитку твоєї компаніїї за такою моделлю обсеження кількості сервісів замість їх зростання?
10 липня 2022
03:14
Кирило Лазарєв
Слухай, Media monks зробили єкзіт в $350 млн, маючи 750 людей в команді. Ящко вони змогли, то не бачу, чому ми не зможемо. Коли я говорю про найбільшу дизайн-агенцію в Україні, я міряю по білингам, нагородам та кількості людей. По плану, щоб це зробили достатньо 100-150 людей в команді, туди і цілемось.

Ну а про специалізацію, тут все прозаічно, кудиб ти відав свій коллекціоний порш - в гараж хропцям які роблять все і відразу, чи майстерню де спеціалізуються на старих автомобілях? Тут відповідь очевидна, і так само з клієнтами, бо дуже часто для них ціна проблеми яку ми віришуємо вартує більше ніж коллекціонний порш. 🙂
03:29
Кирилл Соляр
Цікаво, за скільки Твіттер купив ueno.

З тим темпом що ви набрали, 100-150 людей в команді не за горами. Й цікаво, чи залишите ви вузьку спеціалізацію коли досягните мети.

По твоєму прикладу вище: ви плануєте залишитись гастроентерологами чи далі розширятися до повної медичної практики й клініки з різними сервісами?

Наприклад частенько дизайн агенція йде у фулл стек сервіси діджитал дизайну, комунікацію, чи розробку. Є схожі плани у вас?
03:45
Кирило Лазарєв
В прикладі з твіттером, це історія коли продукт купує дизайн-команду, фактично поглинаючи її і залишаючи фокус на своєму продукті. З media monks інша справа, їх купив медіа-холдинг для підсиленя себе та своїх клієнтів, тільки пришвидшивши, а не вбивши команду. Засновники media monks й досі займаються стратегічним управлінням агенцією, мені цей приклад ближчий до душі.

Ми не плануємо будувати свій відділ девелопменту або діджитал-маркетингу, бо це зовсім інший бізнес, менталітет, та процесси. Але я не виключаю того, що ми можемо зайнятись брендінгом та графічним дизайном в майбутньому. Наприклад зараз в нас 3 мошун-дизайнери, які сфокусовані на мікро-анімаціях в проектах наших клієнтах та промо агенці, ци можно будувати окремий бізнес із цього - так, чи будемо ми - ні.

В світі сотні тисяч компаній котрим потрібен крутий UX, всім вистачить.
12 липня 2022
00:06
Кирилл Соляр
Крутяк! Тепер краще зрозуміло позиціонування Лазарєв Едженсі й ваші плани подальшого зростання. Давай повернемось до бізнес девелопменту й різних каналів просування. Я для себе відмитив, що ви зараз вибудовуєте систему по генерації та промоушену контенту. Думаю, що читачам буде супер корисно почути практичні поради по кожному каналу. Пропоную зробити такий собі інтерактивчік. Я буду називати канал, а ти вже по ньому ділись вашим досвідом. Пропоную почати з Лінкедін.
05:02
Кирило Лазарєв
Вирощуєте 500 контектів на профілі, Формуєте ІСP, коментуєте 20 популярних тематичних постів в день, коннектитесь, відправляєте рісерч по ніші безкоштовно, коментуєте пости та лайкаєте до кого додались, пропонуєте свої послуги — профіт. Як додамо контент в цей процесс очікуємо на забільшення конверсій. Але і без контенту працює :)
09:45
Кирилл Соляр
Хто цим займається?
Яка конверсія?
Що маєш на увазі під відправкою рісерча? Тіпа персональна консультація чи відправка загального вайтпейпера з рекомендаціями?
09:46
Та чи робите ви типовий аутріч через Лі? З підбором контактів через Сейлз Навігатор, ланцюжки листів, тощо?
16 липня 2022
00:16
Кирило Лазарєв
Цим займається голова маркетингу та лідген по лінкедіну. Перед тим як починати роботу ми обрираємо ніші в яких будемо працювати та робимо дослідження, наприклад: «як правильно зробити процесс онбордінгу в web3 продукт» в якій розмірковуємо за і проти підключення гаманця на першому скріні. Цей рісерч ви використовуємо як фрібі, надсилаючи профайлам яких знайшли через sales navigator. Після того як людина її отримала та відкрила, питаємо чи їй цікаво поспілкуватись та розказати що ми вміємо робити для таких проектів. Паралельно ми працюємо із 10 різними налаштуваннями по фільтрації лідів, середня конверсія в отримати фрібі складає 10%. Далі все залежить від стадії на якій знаходиться клієнт.

До цього ми тестували більш автоматизований флоу, де вигружали лінкедіни через фантомбастер, знаходили мейли та відправляли ланцюжок із 5-6 мейлів. Цікаво, що в нас був опен рейт в 50% в ріал-естет ніші та 15% в ІТ, але на цьому все закінчилось, і ми вирішили робити все через особисті в лінкеді.
00:20
Кирилл Соляр
Прикольно. А чому «на цьому все закінчилось» й як довго то пробували?
00:24
Кирило Лазарєв
Три місяці, декілька тисяч ланцюжків, 2 Ліди, 1 дзвінок, 0 ділів. Ми найняли консультанта який нам це налаштовував, але це не спрацювало. Я думаю, основна проблема була у надто широкому Утп - «зробимо *ваша_ніша* охуенний User experience, ось 5 кейсів». Це занадто широко, не робіть так :)
00:29
Кирилл Соляр
Добре, умовив 👌😅
А яка воронка вийшла за кастомним підходом?
01:09
Кирилл Соляр
Й цікаве інше. А ще хтось займається лінкедіном окрім маркетолога й лідгена? Біздев наприклад? Чи маркетолог в тебе описує ICP, лідген по процесу генерує MQL/SQL, а далі все потрапляє до сейлзів паралельно з інбаунд лідами?
19 липня 2022
01:07
Кирило Лазарєв
Саме так, маркетолог формує ICP та генерує гіпотези по залученню клієнтів в тому числі через лінкедін аутбанд стратегію. Наприклад зараз ми парсимо профільні группи, івенти, та фільтруємо по місцях в якій бізнес-школі поленційний лід навчався. Гіпотез багато, але відверто, за лінкедін ми взялись трохи більше місяця тому, тому треба буде перевірити все що я пишу на довгій дистанції.


2000 запросів на коннект, 600 конектів, 60 відповідей на перший месседж, 8 зацікавлених в рісорчі, 2 кваліфікованих як потенційних клієнта, 2 дзвінка, чекаємо аппрув бюджетів :).

Насправді по цій статистиці видно що треба попрацювати краще із тим як ми кастомізуємо повідоплення під відправку рісоча, та, зробити декілька типів таких статей, щоб у людини із однієї ніші було більше варіантів що їй релевантно буде отримати. Наш план перевірити якумога більше гипотез на старті, та далі, знайшовши те що краше всього працює взяти ще людей та сфокусоватись на саме цьому процессі.
01:09
Кирилл Соляр
Чудово, йдемо далі. Clutch, GoodFirms, TrustPilot — качаєте різні лістінги, каталоги? Який ттам процес й результати?)
01:11
Кирило Лазарєв
По кожному твому питанню можно складати окрему статтю 🙂
01:13
Кирилл Соляр
І не одну) Давай спробуємо дати максимум корисних кейсів нашим читачам, але стисло) Насамперед перевірені лайфхаки, що з вашого досвіду працює. А що не пробували одразу кажи й будемо швиденько далі рухатись
01:47
Кирило Лазарєв
По-перше на всіх лістингах потрібно перевіряти трафік саме по вашим ключовим словах через hrefs, бо кожен з лістингів намагається втюхати вам будь-що більш менш релевантне, проте саме hrefs допомогає зрозуміти краще чи вартує воно того.

Зараз ми купуємо тільки клатч, отримаємо 15 лідів з нього в місяць. Працює купувати декілька категорий бо так клатч підіймає вас у всіх інших, яких там десятки. Середня позиція по платних категоріях в нас 15 і це не заважає отримувати лідів системно.

По-друге ми розмістились на приблизно 40 безкоштовних лістингах, рідко, але закриваємо клієнтів через них також. По-суті це заняло менше тижня один раз і працюватиме весь час.

По-третє якщо у вас дизайн-агенція не купуйте рекламу в Designrush, покрутились три місяці та приблизно нуль результатів. Goodfirms виглядає цікаво для розробників, але для нас було замало трафіку.
01:51
Кирилл Соляр
Лайк. Далі.

Деякі дизайн агенції будують прям конвеєр із доставкою своїх кейсів або просто видуманих шотіків у різні мережі тіпа Instagram, Pinterest, Dribbble, Behance. Чи пробували ви також таке налаштувати?
02:10
Кирило Лазарєв
Саме так і працюємо, в самому початку нашого чату я згадував про основний процесс який ми побудували. Тут важливо додати, що ми окремо сформували дві команди.

Перша — займається виключно свіжим кейсом і адаптацією його під всі платформи, спілкується з командою проекту, та робить цікавий кейс-стаді, готує моушн-відео, шоти цього проекту на дрібл та медіа.

Друга - робить концепти, пінтерест, смм та конкурси. Фактично у нас працює три дизайнера + два моушна + лід фуллтайм тільки над нашими промо матеріалами.
09:57
Кирилл Соляр
О! Це великий крок вперед відокремити дизайн команду для свого маркетингу від делівері.

Ще так багато тем, на які я знаю зо тобі є що сказати. Й апворк, й павер, й піар, й…

Але у нас вже завелика розмова вийшла й будемо закруглятись. Зворотній відлік, три останні питання.
09:58
3. Що відчував, коли побачив про вас статтю на ібаному айті?
21:19
Кирило Лазарєв
Яку саме 😂
В першій про нас писали, що ми перепродаємо тестові. Ми поржали, та зараз зробили два рішення. Перше - якщо з тестовим все окей і ми беремо людину на роботу — таке тестове ми оплачуємо. Друге — якщо по тестовому ми не підійшли один одному, ми публікуємо його у нашому дріблі із контактами виконавця. Бо є купа талановитих людей які не підійшли нам, але підійдуть іншим. Вже є кейси найму саме з нашого дрібл каналу.

В другій когось бомбануло, що я шукав собі помічника без досвіду на зарплату в 1 тис долл з єдиною умовою англійська с1 :)

Остання, якийсь набір сенсів, що ми посилаємо клієнтів, та текст в стилі «всі підараси, а я королева». Можливо команда вже стала настільки самостійною, а ми маємо таку чергу, що приходиться звільняти клієнтів. Ящко без жартів,то якщо в мене працювала людина із такою позицією в житті — то це проблема найму, та я моя особиста помилка, будемо більш прискіпливо дивитись на людей з такою позицією. Але при рості команди помилок неможливо уникнути, тому ми рухаємось далі.
21:34
Слухай, щодо https://www.ukrainianpower.io/ ми запустили платформу на якій амбітно збираємось зібрати кращі українські креативні агенції. Посил дуже зрозумілий, використовуйте українську креативну єнергію як партнерів, а не конкурентів.
Сумарно в агенцій які на платформі є буквально всі світові нагороди: канські леви, веббі, реддоти, єффі, єпіки та авордси.

Про нас вже написав adweek, Champaign, prweek, зараз плануємо серію публікацій в зарубіжних медіа. Проект також став сайтом дня на FWA, чекаємо на aww та cssdesign.

Тестували ppc для залучення клієнтів, але трафіку, нажаль замало, тому в планах сфокусуватись на медіа та коннектах із власниками крупних агенцій.

Розмірковуючи чи варто воно того — все дуже просто. Чим більше інфоповодів є у світі про Україну тим більше людей буде взагалі знати про те що у нас трапляється, більше донатити та пришвидшувати перемогу. Бо є така гарна фраза «пиздеть не мешки ворочить», ось ми і вписуємось в історії яки потенційно пришвидшуйте перемогу. Сайти благодійних фондів, краудфандінг платформа, UP, закупка броніків, тачок, снаряги та купа іще всього. Чи всі проекти виживуть — нажаль ні, чи треба їх робити 100% так.
21:37
Кирилл Соляр
О, так в тебе вже дві статті там?) значить у нас з тобою 2:2)))
В мене там було щось про гомофоба, жононенавістника, тіпа заставляю працювати на 9 травня й тіпа в офісі немаю чаю й світла й взагалі ми зачиняємось. Правда пройшло вже багато років, а ми все в тому ж офісі працюємо, зачинятись і не думали й чаю 10 видів на вибір увесь час. Но то таке))))
21:37
Кирило Лазарєв
Три 😂
21:37
Кирилл Соляр
2:3, ясно. Ти переміг 😝
21:38
Кирило Лазарєв
😂😂😂
21:38
Кирилл Соляр
2. Йдемо далі к фіналу. Якщо зустрінешся з путіним, що зробиш?
21:38
Кирило Лазарєв
Те, що зробить будь-який свідомий українець.
21:39
Кирилл Соляр
Добре)

1. А якщо зустрів би себе молодшого на 10 років й себе старшого на 10 років, що сказав би собі?
21:56
Кирило Лазарєв
Чуваку в 18 років, то тільки їбашити рекомендація. Тому давай візьмемо мене 7 років тому, коли я стартанув агенцію.

Перша рекомендація для малого мене — менше думати та більше робити. Бо ментальні конструкції які люди формують в голові про себе, інших та світ не відповідають дійсності аж доки їх не перевірили діями. Деякі речі набагато легші ніж здаються, і не має сенсу модулювати як щось буде — треба просто робити та реагувати на зміни.

Друга, непопулярна, але треба по-справжньому відповісти на питання що для мене work/work balance. Зараз я чітко розумію що нема речей які приносять більші задоволення ніж нові єтапи розвитку агенції, і хоббі та друзі то все цікаво, але не є головним сенсом в моєму житті.

Третя, нішуватись якнайшвидше, робити контент та ділитись своїми здобутками та програшами, не боятись рухатись більш агресивно, бо нема чого втрачати.

В 38, хм, запитав би коли закінчилась війна, які помилки вартували найбільше часу щоб пофіксити, скільки вартує біткоїн :)
22:01
Кирилл Соляр
Клас! Я особисто кайфанув від інтерв‘ю Дяка за цікаву розмову. Бажаю й далі лупати ту скелю й досягнути своєї мети.

Чірс!
22:07
Кирило Лазарєв
Навзаєм, дякую що запросив. Якщо ви дочитали до цього місця — ви просто космос, перепрошую за мою українську, я тільки вчусь. :)
22:10
Кирилл Соляр
Все добре! Головне — почати!

Давайте поговорим

о вашем проекте

Прикрепить файл

.pdf .page .numbers .xls .xlsx .doc .docx .jpg .jpeg .png .rar .zip .7z - 3 MiB

Формат: pdf, page, numbers, xls, xlsx, doc, docx, png, jpg, jpeg, rar, zip, 7z; Размер файла до 20Мб

Пустое имя
Пустой размер
Этот сайт защищен reCAPTCHA и Google Политика конфиденциальности и Условия использования применяются.

Форма успешно отправлена :)

Упс! Что-то пошло не так

Play
Showreel preview
Спасибо за оставленную заявку!
Заявка принята. В ближайшее время мы свяжемся с вами.
Упс!
Что-то пошло не так